اخبار تصویری اخبار ویدئویی
پیام بایدن به ایران: این کار را «نکنید.»
0
۲۵ فروردین ۱۴۰۳
رئیس جمهور آمریکا: «نمی خواهم اطلاعات محرمانه را فاش کنم، اما انتظار من این است که این اتفاق (پاسخ ایران به حمله اسرائیل) به زودی زود بیفتد.»

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی درباره پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه، بار دیگر با حمایت از این رژیم و در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: ایالات متحده آمریکا متعهد به امنیت اسرائیل و کمک به آن در دفاع از خود است.

بایدن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیامش به ایران در این رابطه چیست، بدون کوچکترین اشاره ای به تجاوز این رژیم گفت: این کار را «نکنید.»

رئیس جمهور آمریکا در عین حال گفت: «نمی خواهم اطلاعات محرمانه را فاش کنم، اما انتظار من این است که این اتفاق (پاسخ ایران به حمله اسرائیل) به زودی زود بیفتد.»

رئیس جمهور آمریکا در تداوم مداخله جویی ها و حمایت های بی دریغ واشنگتن از رژیم اسرائیل که دامنه جنگ کنونی در غزه را در منطقه گسترش داده است، برای دلگرم شدن رژیم اسرائیل که از قدرت بازدارندگی دفاعی ایران در هراس است، مدعی عدم موفقیت این حمله شد.

این اظهار نظر بایدن در حالی است که رژیم اسرائیل بشدت از قدرت بازدارندگی دفاعی ایران در هراس است و به گفته «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن وزیرخارجه ایالات متجده آمریکا در ساعات گذشته مشغول دیپلماسی بوده و با همتایان خود، ترکیه، چین و عربستان صحبت کرده تا اعلام کند این تشدید تنش به نفع هیچکس نیست و آنها باید از ایران بخواهند تنش ها را تشدید نکند.

اتهای پیام/***

به اشتراک بگذارید :
تیترهای مرتبط
سرلشکر محمد باقری: عملیات با موفقیت کامل انجام شد
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام و به همه اهدافش نائل شد. ...
بایدن: در هرگونه اقدامات احتمالی اسرائیل در واکنش به حملات ایران مشارکت نخواهیم کرد.
سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش ...
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی روز شنبه 18 فروردین به خاک سپرده می شود
تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان روز شنبه 18 فروردین از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار خواهد شد. ...
دبیرکل سازمان ملل: تلفات غزه، بزرگترین تلفات جانی نیروها ما در تاریخ سازمان است
گوترش: مذاکرات برای تمدید آتش‌بس ادامه دارد/بیشترین تلفات انسانی سازمان ملل در جنگ غزه ...
«قصاب غزه» عنوانی که اردوغان به نتانیاهو داد
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی در نشست حزب عدالت و توسعه در پارلمان این کشور اظهار داشت: نتانیاهو به‌عنوان عامل یکی از بزرگ‌ترین کشتارهای قرن ...
تیتر های اخیر
پربیننده ترین های هفته