اخبار تصویری اخبار ویدئویی
کام‌بک عراق با کمک ستاره استقلال
0
۱۹ دی ۱۳۹۷
جام ملت‌های آسیا 2019 – گروه D؛ عراق 3 - ویتنام 2 کام‌بک عراق با کمک ستاره استقلال روز چهارم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا با پیروزی عراق مقابل ویتنام آغاز شد.

خبرورزشی، در نخستین بازی از روز چهارم رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا تیم‌های عراق و ویتنام از گروه D یعنی جایی که تیم ایران نیز حضور دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان برتری 3 بر 2 عراق رقم خورد.
در این بازی «مهند علی» در دقیقه 35، «طارق همام» در دقیقه 60 و «علی عدنان» در دقیقه 90 برای عراق و «علی فائز» مدافع حریف در دقیقه 24 و «نگوئن کونگ پونگ» در دقیقه 42 برای ویتنام موفق به گلزنی شدند.
بشار رسن و طارق همام بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ترکیب اصلی قرار نداشتند، اما به ترتیب در دقایق 37 و 58 به میدان رفتند.
قضاوت این بازی بر عهده داور قطری بود که به «نگوئن ترونگ هوانگ» و «دو یوی مان» از ویتنام و «اوسامه شفیق» از عراق کارت زرد نشان داد.
در جدول رده‌بندی این گروه تیم ملی ایران با 3 امتیاز و تفاضل گل 5+ در صدر است، عراق با 3 امتیاز و تفاضل گل 1+ در رده دوم ایستاده است. همچنین ویتنام و یمن در رده‌های بعدی قرار دارند.

به اشتراک بگذارید :
تیترهای مرتبط
قلعه نویی نیمه مربیان را برد/ایران 2 ژاپن 1
تیم ملی فوتبال ایران در حالی توانست ژاپن را شکست دهد که در اکثر زمینه های شاگردان هاجیمه موریاسو برتری داشتند. ...
مهدی ترابی: با 10 نفره شدن النصر کار سخت شد
ترابی درباره مصاف مقابل النصر گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم ولی کادر فنی با آنالیز دقیق حریف، دستورات لازم را به ما داده بود و ...
علی علیپور: انتقادات از تیم ملی و سرمربی آن بی رحمانه است
علی علیپور: هواداران پرسپولیس تاج سرمن هستند. به شخصه به تک تک لحظات و دقایقی که برای پرسپولیس بازی یا حتی در این تیم تمرین کردم افتخار می‌کنم. پرسپولیس خانه ...
جدایی رافائل سیلوا از استقلال قطعی شد
سیلوا به استقلال پیشنهاد دریافت 500 هزار دلار برای فصل بود که در نهایت این پیشنهاد را مدیران این باشگاه رد کردند تا جدایی مدافع برزیلی از این تیم قطعی ...
عربستان به کره‌شمالی ده‌نفره رحم نکرد
جام ملت‌های آسیا - گروه E؛ عربستان 4 - کره شمالی صفر عربستان به کره‌شمالی ده‌نفره رحم نکرد تیم ملی فوتبال عربستان با برتری پُرگل مقابل کره شمالی، شروع خوبی در مسابقات ...
تیتر های اخیر
پربیننده ترین های هفته